REKLAMAČNÝ PORIADOK
PRÁVO NA UPLATNENIE REKLAMÁCIE
Ak sa vyskytne u zakúpeného tovaru vada, kupujúci má právo reklamácie. Pre správne posúdenie je nutné, aby bol reklamovaný tovar čistý, kompletný a v súlade s hygienickými predpismi alebo všeobecnými hygienickými zásadami. Kupujúci je povinný pri používaní tovaru dodržiavať okrem všeobecne známych pravidiel, rovnako aj podmienky stanovené pre používanie tovaru v záručnom liste alebo v návode na použitie, užívať a ošetrovať tovar v súlade s jeho prirodzenou životnosťou.
MIESTO A SPÔSOB UPLATNENIA REKLAMÁCIE
Reklamáciu je možné uplatniť písomnou formou e-mailom alebo poštou na adresu:
Záhradné centrum Breza, Dukelská 18, 087 01 Giraltovce.
Reklamovaný tovar je nutné zaslať na uvedenú adresu Slovenskou poštou alebo cez Packetu.
Tovar Vám odporúčame poistiť. Zásielky na dobierku nepreberáme.
Súčasťou reklamácie musí byť vyplnený REKLAMAČNÝ FORMULÁR, ktorý si stiahnete nižšie a doklad o kúpe tovaru, záručný list alebo faktúra. Na uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady (reklamáciu) vždy postačuje jeden z uvedených dokladov.
Reklamačné konanie začína dňom, kedy sú splnené kumulatívne všetky nasledujúce podmienky:
a) doručenie Oznámenia o uplatnení reklamácie predávajúcemu,
b) doručenie reklamovaného tovaru od kupujúceho predávajúcemu;
Začiatok reklamačného konania je zároveň dňom uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady.
ZODPOVEDNOSŤ PREDÁVAJÚCEHO
Predávajúci zodpovedá za to, že predávaná vec má akosť a úžitkové vlastnosti vo všeobecnosti požadované, predávajúcim alebo výrobcom popisované alebo očakávané, že zodpovedá požiadavkám, právnym predpisom, je v určenom množstve, a zodpovedá účelu, ktorý predávajúci pri použití veci uvádza alebo, pre ktorý sa vec obvykle používa. Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré sa vyskytnú na tovare po prevzatí (zakúpení) tovaru v záručnej dobe.
Predávajúci nezodpovedá za vady ak:
-si kupujúci vadu spôsobil sám,
-kupujúci pred prevzatím tovaru o vade tovaru vedel a bola mu na tovar z tohto dôvodu poskytnutá zľava,
-ak ide o zjavné vady tovaru a kupujúci tieto vady nevytkol pri preberaní tovaru,
-reklamácia odporuje povahe tovaru, hlavne uplynutiu doby trvanlivosti tovaru, pre ktoré bola poskytnutá zľava z ceny tovaru,
-ktoré vznikli v záručnej dobe v dôsledku opotrebenia tovaru, jeho nesprávnym, či nadmerným používaním, alebo ktoré vznikli po uplynutí doby životnosti tovaru,
-spôsobené neoprávneným zásahom kupujúceho alebo inej osoby na tovar, alebo jeho súčasť,
-ide o vady tovaru vo forme darčekov, ktoré kupujúci obdržal bezplatne.
STIAHNITE REKLAMAČNÝ FORMULÁR: